浙北英语网

 找回密码
 立即注册

QQ登录

只需一步,快速开始

湖州日报:3名学子入围“希望之星”只有狂人才干的事情!带字幕美国之音慢速英语VOA Special English学英语视频近1000个,自诩为国内最全!适合增加词汇和锻炼听力!点击查看...
楼主: 英语天才
打印 上一主题 下一主题

让我们再次走进“鸟之家”去CS和K歌吧![湖州]

  [复制链接]
1#
发表于 2013-6-24 09:04:06 | 显示全部楼层

Chao ik zeker beslist waarderen, meestal niet aarz

?Rood overhemd, blauw en wit gestreept shirt, donkerblauwe kaki broek van Dior Homme schoenen DSquared2 dag voor het netwerk heeft al meer verspreid dan de hoge ronde gestelde romance "bad cop", "durven quasi-wet Zhangjiajie kant Chao begeleiden" nieuws, onmiddellijk na 1 dag te zien dit jonge paar lachende samen in de "fijne" filmscène, "bijbedoeling" mannen en vrouwen moeten weer eens gaan in schaamte en daarna stilte omdat de twee penningen op de "Search" het centrale concept: "Iedereen in de zoektocht naar de waarheid, maar iedereen kreeg in alle gedeeltelijke waarheid, het echte leven is voortdurend het moeilijkst om te weten ......" Chao blijkbaar moedig dan verwacht. Je kent hem niet voordat hij misschien gewoon een onstuimige acteur, spreken een populair als. Maar wanneer je probeerde methode hem, maar hij zal ontdekken dat dit gedrag is altijd licht en fatsoenlijk Tiancheng Nan, waarlijk innerlijke activisten onverwacht deinende, heeft hij zeer effectieve richtlijnen, logica en verboden, en eerlijk gezegd ook dus je kunt niet verzinnen. Deze zullen maken veel twijfels over hem opgelost. "Ik ben het volledig willen verkiezing, aarzelde niet!" Blauw Suits shirts Bally Dior Homme zwart lederen witte schoenen Tom Fordd te Chao interviewen op de weg, het dragen van een levendige gele voorjaar zag het hogere ronde verscheen in marketing indicatoren op, opvallende, plagen harten van mensen die nog steeds afgevraagd: "Hoe praatten over Dit onderwerp is niet van plan om rond de plek negatieve agent? " en pick Chao auto deur open, hij en Gao Yuanyuan het zo liefdevol in de film scene, Dayton heeft door middel van gevoel. Aan de voorzijde van uw high rond met "knappe" om veel nauwkeuriger te beschrijven, geen make-up, een groene trui dragen comfortabel, alleen het dragen van een koptelefoon zit in een hoek op de kleedruimte naar de personal computer te zien, niet spreken, meestal niet storen, maak een ongepaste analogie, als een enkele andere man kwam kleine meisje. Chao levendige accenten veel, minimaal een keer op de "boutique" schiet op de deksel met de staat is gewoon niet precies hetzelfde, toen hij en Angelababy propaganda film "eerste", zwarte jas, zwarte canvas schoenen, een man liep in een luidruchtige kleine eenzame studio, staat duidelijk dat de planeet is altijd te leven in hun eigen jeugd. Hij voegde toe: "Ik geef mensen een gevoel van afstand tot op zekere hoogte, toch zal het niet mijn bedoeling te cre?ren uit, waarschijnlijk te wijten aan het feit dat ik geniet van chagrijnig zijn, vaak een persoon zal alleen wilt zijn, dan is een ongelooflijk vreemd punt, wanneer het moeilijk is om methode het? Vaak ik krijgen Ik ben bijzonder pessimistisch, er is zeker zeer destructief denken, ik meestal niet graag die verschijnen. "onderwerpen, vari?rend van beginnen praten over zijn film," Voor ons uiteindelijk verloren jeugd, " Vicki regiedebuut, Chao pester niet op zoek om te helpen, zegt hij "arrogantie", zoals de film speelde hij de functie van Xiao Chen kan een bord goede en gevoelige zelfsluitende,nike air max 1, eigenwaarde van uw top studenten, de enige manier te zijn is altijd om gebruik te maken van de kennis om het lot te veranderen, terwijl niet weerstaan ??van de verleiding van echt als meisjes Zheng, maar toch koos om studeren in het buitenland studeren te maken. Chao zei Chen Xiao is "zeer moeilijk" en in overeenstemming met de gevestigde track uit een levensbehoefte en voortijdig de geest meer dan het lot van de arme beer gaven van volwassenheid, "hij wilde niet dat mensen vandaag de dag om me heen hebben moeten ondergaan van hun nederige , zou je willen worden bereikt het doelwit en daarna terug naar de andere kant om geluk te brengen, maar uiteindelijk hij ongetwijfeld pijnlijk was, kreeg hij elk ding, maar vond dat in wezen de meest noodzakelijke punt, bij het afstuderen werd vernietigd door hun eigen handen. "" Als de aanpassing is voor u persoonlijk hoe zou jij doen? "" Ik zeker graag verkiezing, aarzelde niet! "" Het huishouden is om te koesteren met genieten, van het pand waar alle daaruit voortvloeiende gebrek aan liefde. "carrière of echt? Chao is rond het dilemma van de optie van niet, hij constant openbaarde in een gesprek vergelijkbare wens: "Ik heb eigenlijk niets speciaal prachtige idealen, zou een kind moeten zijn om een ??opgetogen familieleden cre?ren, en nu, ook Geliefden is mijn leven centrum van. zwaartekracht, bronnen van geluk. acteren is leuk, maar een moment van vreugde en het leven, natuurlijk, onmetelijk. "elke ochtend wakker met hun ouders, 29-jarige Zhao Ting gaat worden benaderd knuffel geven, ging naar buiten om te gaan huis, knuffelen elkaar is verplicht familie les; Wanneer mijn broer terug naar Taiwan uit het buitenland, met name Chao zal verlaten, voor de broers kan de hele avond kletsen, haar moeder, in aanvulling op zijn respect voor de buitenwereld, veel meer van een "huisdier" , met elkaar met haar moeder toen die handen houden, onafhankelijk van de grote en de kleine kan delen. Chaos vader Zhao Shuhai bezitten een gezegde: ". Avondmaal zou zijn om de hele dierbaren om samen te eten" Zelfs als het maakt niet uit hoe druk, zal iemand moeten ook tijd voor reünie en uitwisseling hebben. Zoals Gao Yuanyuan verklaarde, "Mijn vader staat bekend als een typische vriendje," Chao wees er ook op talloze malen: "Ik heb eigenlijk heb Oedipus ingewikkeld, maar mijn moeder echt wel veel meer geschikt voor mijn type vrouw, zeer deugdzaam en zeer eigengereid , hebben hun eigen suggesties, maar bereid is te betalen voor het huishouden, is meestal een zeer capabele en onafhankelijke vrouw. "Chao geweldige moeder gezien het feit dat de kindertijd, is bijna identiek als een prinsesje groot huisdier, maar met Zhao Shuhai huwelijk "vliegt vooral onwenselijk," omdat haar man "is gewoon niet red," thuis "is ook bijzonder slecht," zij op geen enkele wijze geklaagd. Chao in het vijfde leerjaar, emigreerde naar Canada met zijn moeder en broer, zijn vader bleef in Taiwan te blijven uitvoeren van de werken. "Ze is alleen met onze twee kinderen, in een onbekende omgeving, ze vervolgens veroorloven om te leven, ze zou in het Engels, maar zeker niet zo vloeiend, was zeker bang, er is zeker druk, maar nooit laten merken ons keek." Vader, is Zhao Ting zo beschreven:. "Ik kwam showbizz snel na de woning is vaak extreem moe staat, mijn moeder is heel bedroefd Later, mijn vader vertelde mijn moeder, het gebruik van aan huishoudelijke elke keer voordat ze komen ik heb gemaakt twee slap belonen zichzelf, haal diep adem 3 keer voor op de deur, noemde hij die negatieve emoties is altijd te blijven rond de buitenkant, moe of niet wilt dat uw familieleden te bekijken, of zou moeten vader jonge kinderen zo stoer ?? elke dag om uit te vinden hem voor wat Om voor ons om uit te vinden hem echt pijnlijk manier doen "Zhao Shuhai ook bijzonder plechtig Chao verklaarde:" Het maakt niet uit wat je door rond de buitenkant, ik hoop dat je toch opgetogen huishouden Mam altijd wilde zijn zoon om te presteren het uitvoeren rond het buitenleven is eigenlijk een content, of zullen negatief voelen, en in dat geval noodlijdende haar, als je meestal niet doe dit een. "In Canada, de moeder geadviseerd dat zij voldoen aan twee keer per week zou kunnen bekijken van de familieleden, die waarschijnlijk het meest Chao warmte van huishoudelijke herinneringen. House heeft een ongeschreven regel - om nieuwe vriendjes te begrijpen, zou moeten een gastenverblijf te worden gebracht, om zo de families rituelen plus de sfeer te begrijpen, en dus ook de ouders van de leerlingen Chao, kring van vrienden zijn zeer vertrouwd met, natuurlijk , hes diende als vrouwelijke goede vrienden. Kleinere S Zhao Shuhai toen hem gevraagd: "Wil je Chao vriendin zeer optimistisch loven?  Hij antwoordde: "Ja, we hebben gezegd, het begrijpen van het andere geslacht, zijn van harte welkom om een ??kijkje initi?le op woning te nemen, en laat consumenten weten ons huishouden aan het huishouden sfeer en een a
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

小黑屋|手机版|Archiver|典范英语|Oxford在线词典|在线查词典|每日签到|浙北英语网 ( 蜀ICP备10032068号 )

GMT+8, 2024-5-3 13:56 , Processed in 0.062622 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.3

© 2001-2017 Comsenz Inc.

快速回复 返回顶部 返回列表