|
Dating tips til at f? en Valentine dato
dating tips til at f? en Valentine dato
betragtes som en af ??de mest fordelagtige dating byer for enlige m?nd. Enlige kvinder overtal enlige m?nd, 53% til 47%.
Laurie Davis har hjulpet tusindvis af daters date bedre online. Hun siger, at det er okay at bede om hj?lp, Det er ikke noget, som vores wayfarer solbriller m?dre l?rte os, n?r vi vokser op, s? det er en ny f?rdighed du n?dt til at l?re.
Vi s?gte til online daters, der ?nskede at v?re en del af historien. Carrie Zolan, Kampagner Producer p? WUSA9 profil stod ud.
Zolan profil startede, Jeg er en typisk r?dh?ret, sjov og fyrig. Zolan forklarer: Jeg regnede, n?r du h?rer r?dh?ret, du t?nker, iltre, sp?ndende, hvad der ikke, s? jeg t?nkte jeg ville pr?ve det p? den m?de.
Davis siger Zolan behov Tip # 1:. Du har aldrig virkelig ?nsker at beskrive dig selv som typisk , fordi du ?nsker at skille sig ud fra resten af ??kampene p? sk?rmen Skil dig ud og v?re specifik omkring det, Det omfatter musik og film, to ting mange mennesker taler om, men har tendens til at tilsl?re. I stedet for at sige, du kan lide alle former for film, n?vne, hvordan du kan lide Hitchcock. Hvorfor? Davis siger, der g?r det nemt for nogen at skrive til dig.
Tip # 2 er ogs? for damerne: de gamle regler g?lder ikke, kvinderne ikke kun kan skrive til m?nd, de burde. Davis forklarer, hvorfor Nogle gange kvinder ikke ?nsker at v?re den f?rste til at n? ud, men det er virkelig vigtigt, fordi du aldrig vil ray ban 2140 wayfarer teknologi til at f? i din m?de. Hvis du er p? side 10 i hans s?geresultater og han kun ser ved solbriller oakley de f?rste 5, kan han ikke engang komme p? tv?rs jer.
Zolan siger, at hun skriver til m?nd, men ikke s? meget som m?ske Davis m?tte anbefale, og hendes argumentation er en vi alle kan forholde sig til, Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, jeg ved ikke, hvad det f?rste linje, hvis Jeg l?ste en profil og enten t?nkte 'han er virkelig attraktive,' eller 'Jeg kan virkelig godt lide, at profilen,' Jeg er ligesom 'nu, hvad skal jeg sige?
Det f?rer os til Tip # 3, snedighed e-mailen. Davis siger, at der er to ting at huske, Hold det kort, og slutter med et sp?rgsm?l.
Tip # 4, har at g?re med dine billeder. Zolan profil indeholder kun én. Det er en stor handling skudt af hendes latter, if?rt solbriller. Davis siger, at hun har brug for at tilf?je mere, Jeg kan ikke se hende meget klart, fordi hendes solbriller er p?. S? det er en k?mpe no-no. Du vil aldrig skjule sig for meget, du ?nsker at vise din match hvad du ser ud , og du ?nsker at vise dem, hvad du ser ud i forskellige scenarier. Davis siger upload 4 til 7 billeder i alt, ikke mere. S?rg ene er en full-body skud. G?r dem sjove, og f? dem vise dig i dit virkelige liv.
Tip # 5 er, n?r du finder en, du kan lide. Det vigtigste del af online dating er at f? off-line, fordi det er, hvor alt kommer til at ske.
Med Davis 'retning, Zolan og jeg re-skrev sin profil. Det er nu ?bner med Jeg er en fyrig og sjov r?dh?ret. Ikke mere snak om typisk. Zolan n?vner sangeren 'Pink' filmen 'Say Anything', og hvordan hun g?r killer brownies, der giver enhver fyr et udgangspunkt for at e-mail. Plus, tilf?jede hun 3 nye, klare solbrille-fri billeder, som hver viser hende i hendes element, have det sjovt. Vi gav ogs? Carrie Davis 'bog, K?rlighed ved f?rste klik, som fort?ller, hvordan du giver god e-mail. Bev?bnet med de v?rkt?jer, Carrie humle online. |
|